søndag den 15. december 2013

Der er en duft af jul

Her dufter det i alle kroge, det dufter af jul, jul som i mit barndomshjem. Jul som i pigernes barndomshjem... Der er altså bare visse ting der ikke skal laves om på bl.a vores jul herhjemme. At vi ikke altid har det samme julepynt fremme gør ikke noget, men  duftene skal være der. duften af; kanel, kardemomme, Stjerneanis, ingefær, nelliker og jeg tror jeg kan blive ved med at remse op....
Lagde dej til Kanelkrøller i aftes inden jeg gik i seng og da manden i mit liv vågnede for et par timer siden var det til duften af kanel, kardemomme og nelliker. Der forsvandt straks en eller to lige vupti med i julemaven..... Nu er han gået hen for at slide lidt i det henne i fitness centret, jeg slider derimod med strikkepindene, der strikkes Nora vanter af Lene Holme Samsøe "Suveræn strik".

Snart kommer yngsteøglen hjem sammen med mine forældre, vi skal nemlig fælde et træ derude i skoven ved Holdflod, der hvor vi er kommet gennem de sidste 20 år... det ændrer sig nemlig heller ikke... visse ting skal bare være som de plejer.
God 3. søndag i advent

Ingen kommentarer:

Send en kommentar