torsdag den 30. maj 2013

To søstre....

Den første af min Little Mermaid blev jeg så glad for at der straks måtte en mere på pindene, denne gang i rest garner fra min Nr. 19
Den er så fluffy og let at nu kender jeg fornemmelsen af at sidde på en sky.

Fakta;
Garn´; Linea orginal fra Karen Noe & Spinni Tweed fra Isager

Opskrift; Hendes Verden nr 8 2012

Pinde: Nr 6


Bemærkning; skal absolut ligge tørre da den har tendens til at blive "lang"
Men et sikkert "bære-hit"

Den Lyse "Little Mermaid" blev beundret på den markeds dag vi deltog i på jobbet...og en kom endda hen og bad om opskriften, uha som stoltheden melder sig når strikkeriet, beundres og der spørges nysgerrigt ind til dét 
 

 
 
Fakta;
Garn´; Indiecita 100 % alpaca

Opskrift; Hendes Verden nr 8 2012

Pinde: Nr 6

Bemærkning; Min absolutte favorit, ene og alene pga. farven


 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar