onsdag den 8. maj 2013

ingen nølen her...

Ikke fordi jeg ligger på de lade side, men tværtimod, tiden iler og jeg iler med.
Siden sidst har der været en jobsamtale, lyder underligt, men det var til det job jeg allerede bestred, men nu er der ro på det næste års tid.
Denne smukke blomst, skulle lige med.

Der strikkes, der hækles, der prøvestrikkes, der trævles op, der forsøges og ja jeg ved endnu ikk hvad det ender ud i. Tror der kommer en lille top på pindene, den hedder desværre ikk noget, men mønsteret hedder "Fiskehale" så i mine tanker har jeg døbt den "little mermaid"

Der hækles en kramme-ugle til den sødeste lille dreng jeg kender. Hans far betyder noget ganske særligt for mig, han er alletiders ven. Den lille knejt har lige haft 2 års fødselsdag, og ja jeg kom for sent i tanke om at hækle en ting til ham, men bedre sent end aldrig. Senere skal han ha endnu en "sømands-boble" trøje, strikkede den første model til ham i strørrelse 6 mdr og siden har de slavisk fulgt ham, nu vil daddy gerne ha endnu en til yngstebarnet og det skal han da ha, men ikk nu, jeg skal lige......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar