lørdag den 2. november 2013

Så blev sjalet færdig...

 Sjalet har nu egentligt lagt på sengen i en 14 dages tid, men først igår kunne jeg alliere mig med datteren, som gad lege fotograf.

Som ældstebarnet skrev på min facebook side, Moar det ligner en guldsmedvinge hvor solen skinner igennem, den tanke har jeg nu ikke haft, men derimod et vægmaleri jeg har set på min ferie i syden
Den når hele vejen rundt, nu mangler bare en sjalsnål
Ozzy skulle selvfølgelig give sit besyv med, den er godkendt, bare jeg vil gå en tur med ham.
Ha en fantastisk god weekend derude i landet














4 kommentarer:

  1. Poetisk beskrivelse af et smukt sjal... Jeg skal vist ind og kigge i hæfterne efter opskriften.

    SvarSlet
  2. Tak Anne. Opskriften på sjalet er at finde på Drops.dk der hedder det Jay bird

    SvarSlet