mandag den 17. juni 2013

Tittebø her kommer

her kommer jeg med en hjemmegjort ugle til en god ven´s lille dreng

Den er sendt med datteren til hans hjemby, var ved at falde bagover da jeg forhørte mig på posthuset, om prisen på at sende en sådan forsendelse

Nu er den taget i brug og derfor vises den her i dagAt der så er et søskendepar i datterens vennekreds der også ønsker sig et Uglepar er en helt anden sag...... drøner lige på garnlageret.
 
Faktaboks:
Bomuldsgarner fra Søstrene Grene
Hæklenål nr 2½
Opskrift: Hjertegarn
 
Nu hvor jeg er i gang med hæklenålen, ønsker selvsamme datter sig et tæppe til sofaen, farverne er nøje udvalgte, mere derom senere, hun har gudskelov ikke sat en dato på hvornår hun ønsker sig tæppet.....
Sømands boble trøjen er igang med en montering, som jeg slet ikke gider, det er knap så spændende at sy ærmer i, som det er at strikke dem :-)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar