fredag den 21. juni 2013

Færdig med

 
denne uge og med sømands-boble cardiganen.
Py ha som jeg var rystende nervøs for at skulle klippe den op, men med flere anvisninger her på blog-land gik det som meget let. Havde dog på forhånd bedt manden om at klappe kaje, og først tale med mig igen, når han fik grønt lys.... :-)
 
 Så absolut ikke sidste gang jeg strikker cardigan på denne måde.
Nu er jeg gået i en mindre strikke krise, har kun et par UFO`er og de trækker bestemt ikke i mig... hækle projektet til datteren er en mulighed, et par ugler er oss muligt, men men men skal altså ha noget på pindene...
Nå nu er det weekend, vi kickstarter denne med et besøg i mit barndomsland, hos et par venner som vi mødes med jævnligt, at det er bus ud og taxa hjem er absolut nødvendigt.
I morgen står den på surprice for svigersønnen som havde fødselsdag forleden. Søndag står den på en 12 timers vagt med indlagt Sct Hans fest for beboerne....
God weekend derude

2 kommentarer:

  1. hej med dig..hold da K... hvor er den fin ..nøøøøjj
    kh Diana

    SvarSlet
  2. takker Diana...og ja den er lækker lækker

    SvarSlet