lørdag den 6. april 2013

Sunshine...


                                                

"Hello Sunshine", stod der i den SMS jeg modtog i morges da jeg slog øjnene op og det fik mig straks til at nynne ham her. Beskeden var fra min allerdejligste veninde gennem snart 5-6 år, tænk sig at rejse 3700 km væk, ligge i en svømmepøl, komme i snak som man nu gør med de andre badegæster, og så finde en pige der går rent ind, vi forstår hinandens underfundige humor, vi kan grine, græde, slå prutter, sige både fanden, helvede og sgu uden at den anden tar anstød af det. Vi kan dele tanker og drømme uden risiko for at det blir delt med andre end bare hende og jeg... og bedst af alt vi bor kun en time´s kørsel fra hinanden. Tænk hvad en svømmetur i en pool 3700 km kan give af venskab..... hun er fantastisk og hun er min veninde....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar