søndag den 24. marts 2013

om at sige nej tak

Hvorfor er jeg så flink? hvorfor siger jeg aldrig nej tak? Hvorfor hvorfor hvorfor?
Fordi jeg er for flink..... ganske enkelt
og fordi jeg holder så utrolig meget af det jeg arbejder med
                                                                                       

Igår var jeg til min veninde´s, gennem snart 40 år, 49 år fødselsdag, sent blev det og jeg stod op klokken alt for tidligt, for at køre en time sydvest på for at arbejde som vikar på et kommunalt bosted.... nu sidder jeg så en stille søndag og tænker: Hvorfor gjorde du det? Hvorfor sagde du Ja? fordi jeg holder så meget af mit vikarjob, fordi jeg ved jeg er med til at gøre en væstenlig forskel for de unge mennesker som er bosiddende på Bostedet..... men hold nu fast i drøblen på den blåhval der er ved at sluge dig, som jeg er træt.... træt som i rigtig træt..... om jeg vil gøre det igen? JA


                                           

Ingen kommentarer:

Send en kommentar