torsdag den 27. marts 2014

En helt almindelig torsdag og så dog ikke

Torsdag er en ugedag som alle andre dage i ugen....men torsdagen i denne uge er noget ganske særligt..... Da jeg træt gik i seng i går, var min tanke..... i morgen skal bare overståes. I dag har været en god dag tænkte jeg. Dagen i går blev brugt med mine allerdejligste kollegaer på Fyn, vi var på tur over til en af Region Syds institutioner nemlig denne her. Et fantastisk dejligt sted, både for vore udviklingshæmmede borgere og for de kollegaer som jobber der...Aftenen sluttede vi af på en Italiensk restaurant med det skønneste mad og vine. Så træt i sind og mave gik jeg i går glad til køjs og stod op til en torsdag, der bød på udfordringer på jobbet.... Vi løber stærkt, og når vi løber stærkt løber vi rigtig stærkt.... at man som jeg har fortjent at holde FRI i morgen... Trænger til en forskønnelse dag.... en af mine modige mandlige kollegaer spurgte modigt om en dag så var nok :-) nej egentlig ikke.... mit hjem er blevet besat af én der syr mit tøj ind, en der kommer grå toner i hårshampooen, og én dergør et eller andet ved mit spejl, for når jeg kigger derind, er huden blevet rynket..... denne skal gennes ud, og det sker i morgen :-)).... første step er et frisørbesøg, dernæst frekventeres adskillige butikker, med nye stoffer/tekstiler til kroppen, så noget hudplejefilifut... Der skal ske noget nu.... vil ha mit spejl til at ligne sig selv igen :-))
Her er et par billeder fra dagen igår



Ingen kommentarer:

Send en kommentar