lørdag den 10. august 2013

stille lørdag morgen

 Jeg har den dejligste Moppedreng, han har bare et problem, han fælder, og ene og alene af den grund sover han ikke mere i soveværelset. Det affandt han sig egentligt meget godt med, da denne nye og sikkert for ham, ganske tåbelige husregel blev indført. Og dog! får nu står han ved døren hver morgen 05.55 og piver og vil ind til mammy. I hverdagene gør det ingenting, da jeg alligevel skal op, meeeeen lørdag morgen klokken så tidligt, der er seng og dyne altså stadigvæk mine bedste venner. Der er ikke andet for end at stå op og få det bedste ud af morgenen. Lige nu ligger Moppen og snorker ved mine fødder, han er mor-syg ja han er så. jeg nyder roen (bort set fra snorkelydene) strikker lidt striber på mit bolt. Igår hentede jeg hos GLS mit ny erhvervede garn fra Gug og hvilken overraskelse, det er smækker lækkert det hørgarn og sat sammen med den superfine alpaca, kan det kun blive en drøm at få på kroppen. At Hr Weller og han trup. så havde lagt en hilsen i posen, hvor på de gjorde mig opmærksom på, at jeg fik 100 gram extra uden beregning, gør jo dagen endnu bedre.....

1 kommentar:

  1. Uh der er tidlig på en fridag. Her var det regnen der vækkede mig men det er nu meget hyggelig de stille morgner. Sikke en skøn sending garn du har fået:-) glæder mig til at se hvad du skal lave.

    SvarSlet